Totalt antall sidevisninger

torsdag 1. juli 2010

Hva er galt med Mac Donalds?

Svaret er alt.

Jeg liker ikke maten, jeg liker ikke måten maten er laget på, jeg liker ikke matproduksjonen, jeg liker ikke måten 'det' er organisert på (hierarkisk som en mafia), jeg liker ikke logoen, jeg liker ikke bygningene, jeg liker ikke interiøret, jeg liker ikke maskoten (klovnen), jeg liker ikke reklamene, jeg liker ikke plastgreiene, jeg liker ikke drive-in restauranter, og spesielt liker jeg ikke bosset som jeg finner oppover Fanafjellet tydelig merket med dobbel bue. Men jeg liker at de har gratis og rene toalett.

Enorme mengder ressurser går med til å lage og pakke inn maten på MD og mye av maten blir kastet, både den solgte og den som ikke blir solgt.

1 kommentar:

  1. Maten og emballasjen blir kastet på vei opp til Fanafjellet fordi:
    1. De vil ikke forsøple Os kommune (hvor de bor)
    2. Sjåføren trenger plutselig to hender på rattet
    3. Det er omtrent den tiden det tar å spise en halv hamburger som det tar å kjøre til Fanafjellet
    4. Passasjerene blir bilsyke (mange svinger) og pelmer ut det de har i hendene
    5. DVD er ferdig og må skifte disk og trenger hendene
    6. De i bilen får øye på en syklist og vil dele maten
    7. De i bilen får øye på en kanin og vil dele maten (Fanafjellet brukes til dumping av husdyr også)

    Utenkelig tanke: En syklist er ferdig med hamburgeren sin og kaster emballasjen på vei opp

    SvarSlett