Totalt antall sidevisninger

mandag 5. juli 2010

Hva er ikke galt med Mac Donalds?

Jeg tok litt hardt i da jeg sa at alt er galt med Mac Donalds. Riktignok overdrev jeg litt da jeg sa at det eneste var positive var at de hadde gratis og rene toaletter. Jeg har nu fått høre fra informerte kilder at toalettene ikke er rene. Men det finnes faktisk en ting som jeg glemte og som er positivt med kjeden. Lett å overse, men slike feil kan man gjøre.

Det jeg kom til å tenke på er den fraværende eller den overflatiske servicen eller kundepleien man får. Det er ikke mange steder man opplever slikt, de fleste anstrenger seg for iallefall å late som de bryr seg om kundene sine. Mac Donalds har tvert imot satt inn stoler som er så vonde og har så skarpt lys at folk ikke skal få lyst til noe annet enn å forsvinne fra stedet + å utføre litt hærverk. Dessverre er det en del som opplever lysten til hærverk litt forsinket og kaster fra seg bosset på vei opp mot Fanafjellet istedenfor å la det gå ut over inventaret eller utsiden av bygningen til Mac Donalds.

1 kommentar:

  1. Rett efter at jeg skrev dette ble 3 menn drept i Finland efter at de hadde kranglet i køen på en MacDonalds.

    SvarSlett