Totalt antall sidevisninger

tirsdag 23. mars 2010

Sesongens første sykkeltur

Idag fant jeg frem raceren fra boden.  Den var fortsatt ganske skitten fra i høst.  Oljet og vasket den (i motsatt rekkefølge).  Bremsene var nifts dårlige og fremre girspake fungerte ikke.  Spinningen har virket så jeg var ikke helt ute av sykkelform.  Mildt og overskyet.  På vei hjem igjen stakk jeg innom Bergen Sykkelservice og fikk byttet bremseklossene med en gang.  Det er fin service.  Litt regn på tilbakeveien.

Jeg er glad for å sykle igjen.  Kunne ønsket meg en sykkel med skjermer, men jeg får vel snart min Kona Worldbike.  Til helgen planlegger jeg en tur rundt Gulfjellet (på sykkel såklart).

Vi lever vel i den beste tiden, skiterreng på fjellet og sykkelsesong i lavlandet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar