Totalt antall sidevisninger

tirsdag 3. august 2010

Vikingtour.no - 2010 - oppsummering

Etapperittet var 8 etapper med mye stigning og ganske lange etapper. Vi sov i gymsaler eller på klasserom om natten. Bagasje ble kjørt. Flott arrangement. Jeg fikk virkelig syklet mye. Jeg var veldig spent på nivået til de andre syklistene og så at det var mange spreke syklister som stilte til start. OG nivået var høyt. De svakeste var på nivå med meg... Man melder seg tydeligvis ikke på et slikt ritt uten å være forberedt.

Som tema kan vi si at vi syklet rundt Hardangerjøkulen med start på Rjukan.

Da vi kom til Gaupne (3. overnatting) begynte jeg å gå tom for lesestoff siden den eneste boken jeg hadde med, Frobenius: Jeg skal vise dere frykten, snart var ferdiglest. Stor var derfor gleden da jeg oppdaget at biblioteket i Gaupne delte ut bøker som de hadde kassert. Efter en stund plukket jeg ut Kristi Furubotn og Schjander, som jeg skriver om annet sted. Forventingene til bøkene var ikke så store, men jeg har leste begge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar