Totalt antall sidevisninger

tirsdag 21. september 2010

Løpetur fra jobben

Det er 16 km fra jobb og hjem.  Iforgårs løp jeg denne distansen.  Jeg har gjort det før og vet at jeg kan klare det.  Fordi jeg skulle løpe hjem, tok jeg bybanen for første gang.  Først la jeg merke til hvor mye ståplass det var inne i banen.  Det skulle jeg snart se at var nødvendig.  Banen ble efterhvert smekkfull.  Noen forsøkte å plinge kortene sine (få dem verifisert) og for hvert kort tok det vel 3 sekunder.  En hvilken som helst skiheis er raskere.

Men det var løpeturen hjem som skulle være tema.  Jeg løp på høyre side i sykkelfeltet og tenkte at det egentlig er feil, men det er slik syklistene også forventet det.  Efter en stund kom personer på rulleski og rulleskøyter forbi meg.  Det så ut til at rulleskøyter er mest effektivt.  Kom hjem efter forferdelig lang tid.  Ingenting å skrive om, men jeg løp nesten hele veien.  Det var en bakke hvor jeg gikk litt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar