Totalt antall sidevisninger

lørdag 10. april 2010

Bergen Ultra: Halvmaraton

Idag løp jeg halvmaraton for tredje gang.  Nydelig vær og fine forhold.  Samtidig ble det arrangert maraton, enoghalvmaraton + 100 km.  Noen av 100 km løperne så jeg mange ganger.  Jeg syntes det så ut som de løp like fort som når de løper maraton.  Andre så jeg ikke så mange ganger, men de løp forbi meg de også.  Er glad jeg fullførte uten å stivne eller bli dårlig på noen måte.  Har ikke trent så mye på løping, så tiden er det egentlig ikke så mye å snakke om.  Mens jeg løp forbi Kalandsvannet så jeg at det fremdeles er skiføre på Austlirinden så kanskje jeg tar en tur opp der imorgen hvis været er like bra.  Se min gamle blogg om hva jeg opplevde forrige gang jeg løp halvmaraton.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar