Totalt antall sidevisninger

fredag 4. juni 2010

Rafting på Voss 1. - 2. juni

Nu har jeg prøvd villmarkscamp med rapellering, zip-line og rafting. Som utvalgt forelder ble jeg med klassen til N på tur til Voss. Første dagen prøvde vi rapellering ned en skrent. Det ble mye venting og det er litt morsomt når man først får det til. Klatring mellom trærne på ståltråd var ikke spesielt spennende. Det er en veldig trygg aktivitet. Og zip-line har jeg prøvd før og denne var ikke spesielt lang. Om kvelden brant vi bål utenfor lavoene og snakket sammen. Jeg fikk et lite innsyn i hva ungdommene er opptatt av og det er jeg glad for. Dagen efter var det rafting og venting. Selve raftingen var forsåvidt morsom, men veldig våt og kald. Efter raftingen var det full fart i dusjen og til toget som vi rakk på minuttet. Innimellom leste jeg teaterteori og fant ut at det var ganske kjedelig. Imorgen skal jeg igjen til Voss. Denne gangen sykler jeg. Så siste uke før den lange sykkelturen har jeg padlet i kano og flåte, men ikke trent sykling. Det er meldt fint vær og jeg gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar