Totalt antall sidevisninger

torsdag 24. juni 2010

Uten gir på sykkel - demonstrert idag

Når jeg sykler til jobb, skjer det ofte at noen legger seg bak meg, eller at jeg legger meg bak andre. Det har skjedd mange ganger mens jeg har syklet ss, men først idag var det en som kom opp på siden av meg og spurte om hva slags gir jeg hadde. Han ble litt overrasket over at det var ingen gir på sykkelen min. -Men du må da ha noen fremme? Nei, bare midterste er i bruk, sa jeg. Det ser ut som jeg har gir foran, arven fra den gang det var gir på sykkelen. -Hva gjør du når du skal oppover? Trår til, svarte jeg. Og det fikk jeg demonstrert opp Nyhauglia på Fjøsanger rett efter. Tror jeg fikk reklamert for friheten ved å sykle uten gir, før vi tok hver vår vei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar