Totalt antall sidevisninger

mandag 21. februar 2011

Halvmaraton - løyperapport 19. februar

Tørre fine veier.  Tenkte at denne gang skal jeg være lur å trene litt på forhånd.  Så jeg løp i 2 timer på torsdag til Kalandseid og det var ikke så lurt - det var for langt.  Da jeg stilte til start, var jeg fortsatt ganske stiv.  Det gikk over omtrent halvveis, da gikk det faktisk lettere.  Så jeg klarte å nå målet mitt: løpe hele veien.  Tiden ble ikke fantastisk, men jeg hadde mange bak meg denne gang.  Enten er jeg blitt raskere, eller så kommer det flere nybegynnere med.  Begge deler er jo fint.

Det var sol og ganske kaldt og det var is og sne på Kalandsvannet.  Jeg løp med varmluftsmaske og takket være den så kunne jeg puste uten å hvine etterpå. Mine nye løpesko virket helt fint (ikke reklame for dem).

http://www.xxl.no/vintersport/utstyr/annet-utstyr/airtrim-kuldemaske-sport-blaa-1070216

https://picasaweb.google.com/jan.maratonkarusellen/Maratonkarusellen19022011?feat=embedwebsite#5575720661584747954

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar