Totalt antall sidevisninger

torsdag 3. februar 2011

Musikk - Led Zeppelin

Noe må man jo høre på i bilen, stille blir det uansett ikke.  Eller jeg kan begynne å sykle igjen.  Nå som jeg er fullverdig medlem av Fana idrettslags sykkelgruppe.  Har jo hørt Led Zeppelin mange ganger før.  Det er en merkelig blanding av godt utført håndtverk og en rask og lys pipete stemme.  Er veldig godt laget, men jeg klarer ikke helt å få tak den underliggende stemningen.  Jeg føler meg ikke spesielt beveget.  Skulle vel vært glad og kanskje hatt lyst til å danse.  Jeg føler at noe slikt ville jeg aldri kunne klart når det gjelder gitar, trommer og så videre, men det er det vel heller ingen andre som klarer heller.

Etter jeg kom tilbake fra Hallingskeid, var jeg helt kurert for Gorillaz - så den stakk ikke dypt.  Kanskje jeg skulle ha sett videoene?  Det er jo japansk tegnefilm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar