Totalt antall sidevisninger

tirsdag 1. februar 2011

Tilstede i eget liv - hele testen

Svar: stemmer eller stemmer ikke

1. jeg har vanskeligheter med å konsentrere meg om hva som skjer i øyeblikket
2. jeg gjør ting fort uten å tenke spesielt mye over hva jeg gjør
3. jeg gjør ofte flere ting/jobber samtidig
4. når noen snakker med meg tenker jeg ofte på andre ting
5. jeg legger merke til kroppen min først når jeg får vondt et sted
6. jeg stoler aldri på min intuisjon når jeg tar viktige avgjørelser
7. jeg har vanskelig for å oppnå mine mål, både privat og på jobb
8. jeg har ofte vanskeligheter i forhold til andre mennesker
9. jeg kjenner meg sjelden fornøyd med livet mitt
10. hvis jeg kunne, ville jeg forandre på mye i livet mitt
11. jeg rekker aldri å få noe tid til meg selv
12. jeg kjenner meg ofte umotivert
13. jeg grubler ofte over hvorfor ting skjer
14. jeg har vanskeligheter med å finne løsninger på problemer
15. jeg føler meg ofte urolig
 
6 - 10 stemmer:
Å gruble litt mindre ville nok ikke skade!
Du er god til å kjenne igjen ditt eget hverdagsstress og vet hva det er du er urolig for.
Men hvorfor ikke leve fullt ut?
Stol på din egen dømmekraft og kast vekk de destruktive tankene.
Slutt med å dømme dine omgivelser, men først og fremst deg selv.
Så kommer det som jeg har gjengitt i bloggen:
Begynn å øve opp din oppmerksomhet i hverdagen, og sett i gang med enkle øvelser som å plukke opp en stein og meditere over den. Fokuser på hvordan det kjennes å holde den i hånden, hvilke farge og form den har.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar