Totalt antall sidevisninger

søndag 10. april 2011

Halvmaraton - løyperapport 9. april

Været var nydelig, nesten ikke vind og ganske kaldt (rundt 3 grader)  Jeg startet en time tidligere enn fellesstart og det gjorde også se som skulle løpe 1 1/2 M.  Det var lett å se at jeg ikke hørte hjemme blant dem.  De var veldig tynne alle sammen.  Da starten gikk, løp de andre avgårde i det som sikkert for dem var rolig tempo.  Det var bare litt for fort for meg, så jeg ble hengende bakerst sammen med to andre.  Etterhvert løp jeg fra dem og nådde faktisk igjen en av de andre som jeg passerte etter 13 km.  Var igrunnen hyggelig å løpe stort sett i fred.  Kunne se at det var fortsatt var massevis av sne på Austlirinden og fortsatt mulig å gå på ski der.  Da jeg kom tilbake mot Hamre bro kom hovedfeltet imot meg.  I mål var det ikke akkurat trangt, var den eneste som avsluttet da.  Ser at jeg har fått en god del bak meg denne gangen, så var det også personlig rekord.  Etter løpet følte jeg meg bedre enn noen gang før, så bra at jeg tror jeg skal forsøke 1M neste gang.

http://www.kondis.no/haugland-og-boeyum-best-i-bergen-ultra.4904780-127694.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar