Totalt antall sidevisninger

søndag 10. april 2011

Sykkelritt - Rådalen rundt som vakt

Mitt første sykkelritt som ikke er åpent for alle, ble som vakt.  Jeg skulle passe på et område nær en skummel ferist på sykkel og gi beskjed når det kom syklister.  Denne morgenen var det kaldt og jeg tok med meg godt med klær og te på termos.  Fikk en lynrask innføring i bruk av WT som hadde samme frekvens som en babysitter et eller annet sted i nærheten av Skeie.  Den fikk jeg inn hvis jeg gikk opp på en høyde.

Jeg så sikkert veldig offisiell ut med svær refleksvest og rødt flagg + radio.  Alt gikk bra, jeg fikk gitt beskjed om alle som kom.  Ingen skadet seg på min vakt og jeg har ikke fått melding om at de gjorde det noe annet sted heller.  Midt mellom ungdommen og veteranene, fikk jeg besøk av en tidligere kollega (se bilde).  Det var jo hyggelig - vi kunne snakke om maratonløpet dagen før og slikt.




Alle bilistene jeg så og snakket med oppførte seg helt fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar