Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. mars 2011

Løp: Vinterkarusellen syvende løp 2010-2011 - 7. mars

Tidlig om morgenen hadde det snedd 10 cm som var borte, stort sett, da løpet foregikk.  Det hadde regnet tungt tidligere på dagen og fjernet mesteparten av sneen.  Temperaturen var +4.  Løp nok en gang 10 km og fikk en ganske dårlig tid.  Hva skal jeg skylde på?  For tung i magen (hadde akkurat spist middag), dårlig føre, motvind, for mye klær siden jeg fryktet at det ville regne mye mer eller mine gamle joggesko.  Noe må det jo ha vært.  Føler at en uke slalåmkjøring ikke akkurat hjalp på løpeformen. 

Løpet foregikk i lett regn, vått på bakken og mørk himmel.  Til tider sterk vind.  Jeg glemte varmluftsmasken - og den hadde jeg hatt bruk for.

Da jeg kom løpende mot mål så jeg en bil akkurat forlate målområdet.  Jeg følte at jeg visste hvilken bil det var.  Da jeg et minutt senere kom i mål og spurte om jeg kunne få en vannflaske slik de andre 450 hadde fått, fikk jeg vite at flaskene forsvant med bilen jeg hadde sett.  Det er tredje gang.  Og det er helt sikkert for å motivere meg til å løpe raskere for denne gangen løp jeg sent - senest av alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar