Totalt antall sidevisninger

fredag 25. mars 2011

Løpetur - Kismul i gråskumringen

Løp en tur til Kismul for å trene på løping før det blir sykling.  Morsomt hvordan tankene flyr mens jeg løper.  Tenkte ut vitsen som står lengre nede i bloggen.  Tenkte på lyset.  Tenkte på sneen som jeg kunne se på Svinningen.  Møtte noen får syklister og en annen løper.  Luktet nysaget ved og jord som tiner.  Tenkte på om jeg kunne øke skrittlengden og forsøkte på tilbaketuren å gjøre akkurat det.  Brukte vel omtrent samme tiden tilbake som frem, så veldig vellykket var det ikke.  Fortsatte noen av tankene jeg hadde på skituren da jeg gikk i tåken i nesten 10 timer.  Tenkte på romantiske øyeblikk og hva jeg skulle skrive om det.  Fant ut at når jeg økte farten på løpingen så løp jeg fra pusten min, så jeg måtte roe ned.  Det med pust er det mange som sier mye om - kanskje jeg skulle hørt på noen av dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar