Totalt antall sidevisninger

søndag 13. mars 2011

Skitur - Frotveit ved solnedgang

Igår gikk jeg på det preparerte sporet fra Frotveit mot Totland.  Ikke så heldig med smurningen (samme som igår), men det gikk stort sett greit.  Av og til måtte jeg gå over mot venstre (står nok av skilt om at man skal holde til høyre) hvor de som går nedover skraper opp skaren slik at det blir en slags nysne.  Da jeg kom opp til lavotoppen så jeg solen gå ned imellom tretoppene.  Veldig fin utsikt til Sletteggen og innover mot Gulfjellet.  Jeg kunne heller ha tatt en rann-du-ned-tur fra Slettegen, men slik var det altså ikke.  Kan ikke gjøre alt som er gøy, iallefall ikke samtidig.  Lurte på om jeg skulle ta noen bilder, men fant ikke ut hvordan jeg skulle få med meg kameraet.  Alle de spreke fortsatte å suse forbi meg - ingen av dem har noe særlig med seg.

Da jeg kom til Totland, snudde jeg og gikk tilbake i skumringen.  Jeg så at lysene var tent i lysløypen på Frotveit fra lang avstand.  Tror at treningen var grei for skituren jeg tok med fjellskiene idag til Kiellandbu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar