Totalt antall sidevisninger

fredag 18. mars 2011

Skitur - Frotveit nesten i måneskinn

Da jeg dro opp til Frotveit var det delvis skyet og jeg skimtet månen bakomskyene.  Jeg estimerte den til å være 7/8-dels full.  Ikke så verst estimert - det er fullmåne imorgen.  På termometeret i bilen så jeg at det var rundt 2 grader, så jeg var spent på om det var under null på Frotveit.  Kanskje var det det, jeg gikk i våt sne som holdt på å stivne.  Helt i starten av løypen møtte jeg en munter fyr som sa at sesongen er snart over.  Jeg som akkurat er kommet i gang med løping i løyper på ski.

Mens jeg gikk (forsøk på løping var mislykket) tenkte jeg på at her har jeg vært mange ganger på sykkel.  Klosterrittet foregår nemlig på samme bane.  Tenkte på at jeg kunne legge inn bilder fra Klosterrittet i bloggen, for det har jeg beskrevet et sted.  Så tenkte jeg på romantikk og hva som egentlig ligger i ordet og om hvilket stereotypisk forståelse vi har av akkurat det i vår kultur.

Nok en gang gikk det ikke så fort, men det var vel god trening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar